4 مرحله ساده برای بهبود امنیت وب سایت شما
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

4 مرحله ساده برای بهبود امنیت وب سایت شما
اگر وب سایت ایمن ندارید ، مطمئناً ترافیک بازدید کنندگان جدید را از بین می برید که می توانید به پرداخت مشتری تبدیل شوید. مطالعات اخیر نشان می دهد که هر 39 ثانیه یک حمله امنیتی وجود دارد. با چنین فرکانس بالا ، شما نمی توانید از امنیت سایت خود غافل شوید.

برای هر صاحب مشاغل ، وب سایت آنها قطب کلیه اطلاعاتی است که کاربران می توانند با محتوای خود ارتباط برقرار کنند و به مارک تجاری خود متصل شوند. یک وب سایت مطمئن اطمینان می دهد که بازدید کنندگان شما در صفحه بمانند تا زمانی که آماده باشند از قیف تبدیل استفاده کنند و در شرکت شما سرمایه گذاری کنند.

بنابراین ، اگر شما اقدامات لازم را برای اطمینان از ایمن بودن اطلاعات بازدید کنندگان خود انجام ندهید ، تجارت شما قادر نخواهد بود تقریباً به اندازه بالقوه رشد کند. بیایید به چهار مرحله ای که می توانید برای بهبود امنیت وب سایت ما بردارید و بازدید کنندگان خود را راحت تر کنیم ، شیرجه بزنیم.

یک میزبان وب جامد را انتخاب کنید
هر وب سایت به میزبانی وب احتیاج دارد. با گزینه های زیادی که در دسترس است ، ممکن است احساس ناراحتی کنید که کدام یک برای شما و اهداف شما مناسب است. مکان خوبی برای شروع پروتکل امنیتی ارائه دهنده میزبان است.

میزبانی وب به طور معمول دارای گزینه ای برای انتخاب یک برنامه مشترک است. اگرچه ممکن است ارزان تر باشد ، به این معنی نیست که این بهترین انتخاب برای تجارت شما است. با استفاده از یک برنامه مشترک هنوز خطرات امنیتی وجود دارد و می تواند مشتریان را گم کند.

برای شروع کار با یک بنیاد امنیتی محکم ، بهتر است یک برنامه میزبانی منفرد را انتخاب کنید که نیازی به شما برای اشتراک سرورها با وب سایت های دیگر نباشد. اگر هکر به هرکدام از آن سایتها شکسته شود ، می تواند هکر شما را نیز هک کند.

از HTTPS استفاده کنید
وقتی به یک وب سایت مراجعه می کنید ، نوار URL به شما می گوید آیا از پروتکل HTTP استفاده می کند یا خیر. HTTP یا پروتکل انتقال Hypertext Secure از داده های محرمانه محافظت می کند تا اطلاعات کاربر در امان بماند. افراد هنگام بازدید از وب سایت انتظار یک تجربه بی نظیر و ایمن را دارند ، و اگر شما قادر به ارائه آن نوع امنیتی نیستید ، پس هیچ ترافیکی را جلب نخواهید کرد.

با توجه به Google ، استفاده از HTTPS محافظت های زیر را تضمین می کند:

رمزگذاری: هیچ کس نمی تواند آنچه را که کاربران در حالی که در وب سایت شما هستند انجام می دهند ، ردیابی یا دنبال کند
یکپارچگی داده ها: هیچ کس نمی تواند داده های وب سایت شما را بدون شناسایی تغییر دهد
تأیید هویت: این ثابت می کند که هیچ کس به اطلاعات کاربران دسترسی ندارد و آنها می توانند بدون مشکل به مرور وب سایت شما بپردازند
بدون پروتکل HTTPS ، هکرها و افرادی که به دنبال اطلاعات شخصی هستند ، امکانات بی پایان است. دسترسی به محتوای محرمانه و از بین بردن تمامیت کسب و کار آنلاین شما برای آنها ساده تر است. یکی از خرابی های امنیتی می تواند به شما پول زیادی بخورد و مارک شما را خراب کند.

تنظیم HTTPS آسان است و زمان زیادی نمی برد. شما باید یک گواهی امنیتی بدست آورید که HTTP شما را به HTTPS تبدیل می کند و بازدیدکنندگان را نمی ترساند.

رمزهای عبور قوی ایجاد کنید
این ممکن است به نظر می رسد که فاقد ذهن است ، اما افراد کافی امنیت رمز عبور خود را جدی نمی گیرند. حدود هشت درصد از سایتهای وردپرس به دلیل رمز عبور ضعیف هک شده اند. با وجود امنیت شدیدتر ، می توانید به راحتی از تخلف جلوگیری کنید.

استفاده از همان رمز عبور در مدت زمان طولانی و تغییر نکردن ، شما را به یک هدف آسان برای هکرها تبدیل می کند. هنگامی که از یک رمزعبور رایج استفاده می کنند ، می توانند از آن برای هک کردن هر یک از حسابهای شما و دسترسی به اطلاعات خصوصی شما استفاده کنند.

به یاد داشته باشید که رمزهای عبور خود را مرتباً به روز کنید. از استفاده یکسان برای چندین حساب خودداری کنید و در عوض موارد دیگری را برای محافظت بیشتر ایجاد کنید. از یک ژنراتور گذرواژه برای کمک به شما در ایجاد رمزهای عبور سخت و دشوار استفاده کنید که به سختی امکان شکستن آن وجود ندارد





:: برچسب‌ها: 4 مرحله ساده برای بهبود امنیت وب سایت شما ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: